Promotiecampagne kinderassortiment
Boeken algemeen

Inzicht in haringconsumptie jongeren

Uit de consumptiecijfers blijkt dat de gemiddelde haringconsument ouder dan 50 jaar is en dat de aanwas van jongere haringeters te wensen over laat. Willen we dat deze oerhollandse traditie niet verloren gaat, dan is het belangrijk interesse te wekken van de jongere generatie. Maar hoe doen we dat?

 

Er zijn legio mogelijkheden, maar voordat allerlei strategieen en campagnes worden ontwikkeld, is het belangrijk te weten wat de drijfveren van de jongere consument zijn. Om vervolgens de haring aan te kunnen bieden zoals jongeren dat willen. Aangepast aan hun behoeftes.

 

Om deze reden houden we een enquête onder deze doelgroep over hun haringconsumptie. U kunt ons hierbij helpen door deze enquête ook op uw website te plaatsen of naar jongeren uit uw omgeving te sturen.

U kunt hiervoor onderstaande link gebruiken;

https://www.surveymonkey.com/s/PLYVMLC