- Gegevens
- Geschreven door: de redactie



Leonardo Royal Den Haag Promenade heeft dinsdag tijdens de grootste internationale haringparty van Nederland geproost op een nieuw (haring)seizoen en haar gloednieuwe restaurantconcept: LEO’S International Flavors. De combinatie van het vernieuwde terras, diverse variaties van haring uit de Nederlandse keuken en bites geïnspireerd op de internationale menukaart van LEO’S bleken de ingrediënten voor een groot succes.
Meer dan 200 ambassadeurs, expats en Haagse ondernemers kwamen bijeen en legden de basis voor nieuwe internationale verbintenissen. Leo Dommanschet, café-eigenaar van Leo’s Koffiehuis in Den Haag ontving het eervolle haringvaatje als dank voor alles wat hij voor zijn gasten en de stad Den Haag heeft betekend. “De internationale gemeenschap kon vandaag letterlijk de ‘International Flavors’ van zowel het nieuwe restaurantconcept LEO’S als de haring en nieuwe samenwerkingen proeven. En dat viel goed in de smaak.”, aldus Patrick Aarsman, General Manager Leonardo Royal Hotel Den Haag Promenade. Voor meer informatie over LEO’S International Flavors: klik hier.