Boeken algemeen
Promotiecampagne kinderassortiment

Webshop Omoda volledig gerestyled tot inspirerende shop-omgeving

De webshop van Omoda is in een compleet nieuw jasje gestoken en is omgetoverd tot een inspirerende en stijlvolle shop-omgeving. Online schoenen shoppen is niet alleen leuker en gemakkelijker, ook heeft de webshop er veel nieuwe functies bij gekregen. Door het vernieuwende en unieke design is het nog duidelijker: bij Omoda draait echt álles om schoenen.

 

Bij het openen van de webshop zie je het meteen: dit is een vernieuwend en bijzonder ontwerp. De homepage bestaat uit beeldvullende visuals en ook op de pagina’s die volgen vind je heel wat inspirerende beelden. Door middel van de compleet vernieuwde blog blijf je op de hoogte van de laatste trends en acties, geven we je een kijkje achter de schermen, delen we tips en natuurlijk lees je het laatste nieuws.

 

Ook Club Omoda is compleet vernieuwd en biedt nog meer voordelen voor klanten. Alle aankopen zijn in één oogopslag te zien en ruilen en retourneren is nog makkelijker. Als lid van Club Omoda profiteer je van nog meer kortingen, kun je meedoen aan exclusieve acties en deel je jouw mening. Bovendien zijn bestellingen in het Club Omoda account te volgen. Aan de shoppingbag is een leuke gadget toegevoegd: vanaf nu kun je zelf kiezen welke gratis Omoda-tas je wilt ontvangen bij je bestelling.

 

De nieuwe webshop van Omoda is ontworpen door Fabrique [merken, design & interactie] en gebouwd door Xsarus E-development & Consulting. “Onze vorige webshop ging al heel wat jaren mee en werkte goed, maar we hebben toch besloten deze compleet te vernieuwen,”vertelt marketingmanager Gertie Bin van Omoda. “Xsarus heeft Fabrique aangedragen en na enkele positieve gesprekken hebben we inderdaad gekozen voor een samenwerking met dit bedrijf. De samenwerking tussen Omoda, Xsarus en Fabrique was zeer prettig en heeft tot een fantastisch eindresultaat geleid. Na acht maanden hard werken hebben we de afgelopen week de puntjes op de i gezet en is de eerste fase afgerond. In de komende maanden hopen we nog een heleboel extra’s aan de webshop toe te voegen, waardoor onze klanten nog meer inspiratie kunnen bieden.”

 

“Bij Fabrique in Rotterdam hebben we met veel plezier samen met Omoda gewerkt aan het nieuwe ontwerp van de webshop. De shop is ontworpen rondom het goudeerlijke merk van het Zeeuwse familiebedrijf. Centraal staat een efficiënte shopping ervaring, maar de shop inspireert ook door de transparante en opgeruimde stijl, nieuwe fotografie, blogs en meer!” -- Pieter Jongerius, partner Fabrique [merken, design & interactie]

 

“De eerste Omoda-webshop werd in 2007 gelanceerd. In 2010 werd een geheel nieuwe gebouwd en nu is dus de derde generatie webshop live gegaan. Het was steeds uitdagend om op technisch en functioneel gebied bij te blijven en bij voorkeur voor te lopen. Minstens zo leuk was het om te zien dat de Omoda-organisatie meegroeide in de online expansie.  Op een prettige en praktische manier werd steeds verder gebouwd en ontwikkelde men zichzelf. Ik ben er van overtuigd dat er nu een webshop-platform staat dat voor de komende jaren opnieuw heel sterk is, vooral op het gebied van internationale uitrol, kopen via verschillende devices en het aanbieden van gepersonaliseerde content.” -- Paul Kieviet, directeur Xsarus E-development & Consulting