Boeken algemeen
Promotiecampagne kinderassortiment

Ben & Jerry’s brengt peanut butter-ijs naar Nederland

Hoewel ze in Amerika ook best van een goede lik peanut butter houden, is er natuurlijk maar één echt peanut butter-land en dat is Nederland. Dat weten ze bij Ben & Jerry’s ook en daarom brengen ze heus peanut butter-ijs naar de vrieskisten van de lage landen! Oprichters Ben en Jerry zijn niet alleen gepassioneerd door verrassende, lekkere nieuwe smaken, maar blijven ook zoeken naar de meest eerlijke manier om dit ijs met overheerlijke chunks te produceren. Afgelopen week hebben een aantal van onze fans de nieuwe core-smaken al kunnen voorproeven. Deze pré-tastings kon je winnen op Facebook, één van de fans beschreef de peanut-buttersmaak als volgt: “Ik vond de eerste hap direct geweldig en pas daarna raakte de frambozenjelly mijn smaakpapillen, wauw!” Gelukkig kan vanaf nu kan iedereen het ijs zelf uitproberen.

Lees meer...

Lima viert 50 jaar sojasauzen met Maiko

Dat je met sojasaus de heerlijke smaak van de Oosterse keuken in huis haalt, weet natuurvoedingsmerk Lima al vijftig jaar. Sojasaus is naast een goede basis in de keuken bovendien ook nog eens gezond. Om een halve eeuw Oosters kookplezier met soja te vieren, brengt Lima de biologische Tamari saus in een speciale verjaardagseditie uit. Dit vrolijke hervulbare schenkflesje, Maiko gedoopt, bevat de unieke glutenvrije Strong Tamari Soy Sauce.

Lees meer...

Nieuwe snackproducten voor foodservice; vanaf voorjaar ook te koop in supermarkt

 

Snackproducent Royaan (bekend van delicatessensnacks als Kwekkeboom en Van Dobben) neemt komend jaar het merk Kwekkeboom fors onder handen met een serie productintroducties en -promoties in de foodservice markt (horecagelegenheden, cafetaria's, pompstations, cateraars). Zo komt Kwekkeboom in april met een draadjesvleeskroket en -bitterbal en twee varianten kaassoufflés. Later volgen ook vegetarische snacks en hartige tussendoortjes. Een deel van het Kwekkeboom assortiment, waaronder de originele Kwekkeboom rundvleeskroket, zal in het voorjaar overigens voor het eerst ook verkrijgbaar zijn in het supermarktkanaal.

Lees meer...

Nieuw in Nederland: The Chocolate Club

 

Nederland is een uniek concept rijker: The Chocolate Club lanceert de Chocolate Box. Dit is een luxe box gevuld met ambachtelijke Belgische pralines. Een selectie van de beste kwaliteit chocolade op abonnement basis elke maand thuisgestuurd. Wie wil dat nou niet?! Een must-have voor elke chocolade liefhebber. De introductieprijs van de box is EUR 12,50, daarna kost de box EUR 19,95 inclusief verzendkosten. Onze leden zitten nergens aan vast want de box is maandelijks opzegbaar. De kans is groot dat er na het openen van de eerste box al watertandend wordt uitgekeken naar de volgende box!

Lees meer...

Nederland maakt kennis met Quinoa-trend

 

Extra vitamine in speciaal bio&fair-trade brood
 

Zoet- en snackwarenmerk SUMM introduceert een brood op basis van quinoa, een plant in plaats van een graansoort. Quinoa is rijk aan eiwitten, vitamine B2 en E en mineralen als ijzer, koper en magnesium. Quinoa bevat driemaal zoveel calcium en tweemaal zoveel fosfor als tarwe, ook is quinoa vezelrijk en bevat het voornamelijk onverzadigde (goede) vetten en slechts 11 procent verzadigde (slechte) vetten. Op veel plaatsen in de wereld, zoals in Amerika, wordt Quinoa gezien als een gezond alternatief voor dikmakers als de koolhydraatrijke boterham.

Lees meer...