Promotiecampagne kinderassortiment
Boeken algemeen

Verstegen introduceert mix voor zomerfrisse, vegetarische salade

Couscous is een heerlijke basis voor een zomerfrisse maaltijdsalade. Verstegen heeft nu een fijne melange samengesteld van paprika, komijn, gember en koriander. Hiermee maak je snel een heerlijke vegetarische couscous salade. Heel geschikt voor flexitariërs, die één of meerdere dagen per week geen vlees eten. Deze groep part-time vegetariërs is enorm in opkomst en zoekt steeds naar gezonde, smaakvolle alternatieven.

Lees meer...

Premium ijs verkrijgbaar in zes nieuwe smaken

Australian, bekend van de chocolade en koffiesoorten, introduceert vanaf 5 augustus een nieuwe ijscollectie in blik. Drie frisse sorbetsmaken en drie roomijsvarianten verrijken het assortiment van Australian. Door het gebruik van uitsluitend natuurlijke ingrediënten is het ijs zacht, vol en puur van smaak. Het ijs, waar geen kunstmatige toevoegingen in zitten, wordt aangeboden in een opvallende blikverpakking welke 100% recyclebaar is. Australian richt zich op de consument met smaak, die weet wat hij wil en bewust kiest van producten van hoge kwaliteit.

Lees meer...

Het Vinkje en Trimbos Instituut presenteren Less Sugar, No Alcohol

Calorieën uit suikers dragen sterk bij aan overgewicht. Met name dranken bevatten soms ongemerkt veel suiker. Stichting Ik Kies Bewust en Trimbos Instituut maken Nederlanders de komende weken bewust van hun drankkeuzes en roepen hen op een recept te ontwerpen voor een verfrissende, alcoholvrije cocktail of zomerdrank met verse producten en een laag suikergehalte. Op 13 augustus mogen de ontwerpers hun creaties voor het oog van televisiekok Pierre Wind maken in een wedstrijd in Scheveningen. Pierre Wind komt zelf met een uniek recept voor thuisgebruik en horeca.

Lees meer...

Smullen met lief! lifestyle

In samenwerking met LAFOOD liggen er momenteel lief! ijsjes en biscuits in de schappen van diverse supermarkten (Coop, Emté, Jumbo, Plus en Albert Heijn). De lief! food producten zijn niet alleen verantwoord lekker maar ook onderscheidend door de vrolijke verpakking. Het assortiment zal later uitgebreid worden met lief! ontbijtproducten, bio kwarkjes, vruchtenmixen, siropen en water.

Lees meer...

Bolletje lanceert Hmmmwee-lijn

Dit jaar gaan ruim 7,5 miljoen Nederlanders op vakantie naar het buitenland. Uit onderzoek blijkt dat 50 tot 90 % wel eens last van heimwee heeft op vakantie. Ontbijtfabrikant Bolletje haakt daar op in en waarschuwt vakantiegangers voor een nieuwe variant van heimwee: Hmmmwee. Het heel erg missen van de lekkere Bolletje producten in het buitenland. Er is zelfs een hulplijn gelanceerd: de Hmmmwee-lijn.

Lees meer...

Mayonaise met een jazzy twist

Net zoals Heinz Ketchup heeft Heinz Original Mayo een unieke smaakdefinitie gekregen waardoor deze mayonaise als smaakmaker vele toepassings-mogelijkheden kent. Gemaakt van plantaardige olie en van vrije uitloop eieren krijgt de mayonaise met een flinke schep dijonmosterd en een elegant prikkelende kruidenazijn een jazzy twist. Onder meer hints van dragon geven aan deze mayonaise een aangename en verfrissende eigentijdse signatuur.

Lees meer...

Lekker gemakkelijk borrelen met Old Amsterdam

Heerlijk intens, rijk van smaak en snel op de borreltafel: dat zijn de Old Amsterdam borrelblokjes. Ze zijn voorgesneden in kleine blokjes, die strak zijn verpakt voor een mooie presentatie. De blokjes zijn misschien nieuw, maar de smaak blijft herkenbaar Old Amsterdam, met een rijke en intense smaak.

Lees meer...

Opkikker voor flexitariërs

De kans is groot dat je parttime vegetariër ofwel flexitariër bent. Uit onderzoek blijkt dat meer dan 80% van de Nederlanders één of meer dagen per week geen vlees eet. Deze groep flexitariërs groeit nog steeds. Voor hen heeft Verstegen nu een heerlijke kruidenmix ontwikkeld waarmee je vegetarische kikkererwtenburgers maakt. Een fijne melange van koriander, gember, komijn en kardemom.

Lees meer...

Lignavita introduceert verantwoorde paprika-tapenade

Lignavita helpt je op een gezonde manier af te vallen. Omdat diëten ook lekker en gezellig mag zijn introduceert Lignavita nu een verantwoord aperitiefje: poivronade.  Deze paprika-tapenade is gemaakt van verse groenten en heerlijke kruiden. Het smaakt verrukkelijk op een toastje of als extraatje in pastagerechten.

Lees meer...

Hero toont een nieuw gezicht

De makers van cassis en jam zijn een nieuwe koers gaan varen en hebben besloten om hun verantwoordelijkheid te nemen op het gebied van eerlijke producten. Het bedrijf dat volgend jaar 100 jaar bestaat, gaat terug naar haar oorsprong en kiest voor de kracht van fruit. De verfrissende visie van Hero waarin de natuurlijke kracht van fruit de boventoon voert, komt duidelijk naar voren in haar nieuwe commercials. De commercials zijn puur en simpel. Net zoals de nieuwe producten, dus zonder onnodige toevoegingen.

Lees meer...