Promotiecampagne kinderassortiment
Boeken algemeen

Smullen met lief! lifestyle

In samenwerking met LAFOOD liggen er momenteel lief! ijsjes en biscuits in de schappen van diverse supermarkten (Coop, Emté, Jumbo, Plus en Albert Heijn). De lief! food producten zijn niet alleen verantwoord lekker maar ook onderscheidend door de vrolijke verpakking. Het assortiment zal later uitgebreid worden met lief! ontbijtproducten, bio kwarkjes, vruchtenmixen, siropen en water.

Lees meer...

Bolletje lanceert Hmmmwee-lijn

Dit jaar gaan ruim 7,5 miljoen Nederlanders op vakantie naar het buitenland. Uit onderzoek blijkt dat 50 tot 90 % wel eens last van heimwee heeft op vakantie. Ontbijtfabrikant Bolletje haakt daar op in en waarschuwt vakantiegangers voor een nieuwe variant van heimwee: Hmmmwee. Het heel erg missen van de lekkere Bolletje producten in het buitenland. Er is zelfs een hulplijn gelanceerd: de Hmmmwee-lijn.

Lees meer...

Mayonaise met een jazzy twist

Net zoals Heinz Ketchup heeft Heinz Original Mayo een unieke smaakdefinitie gekregen waardoor deze mayonaise als smaakmaker vele toepassings-mogelijkheden kent. Gemaakt van plantaardige olie en van vrije uitloop eieren krijgt de mayonaise met een flinke schep dijonmosterd en een elegant prikkelende kruidenazijn een jazzy twist. Onder meer hints van dragon geven aan deze mayonaise een aangename en verfrissende eigentijdse signatuur.

Lees meer...

Lekker gemakkelijk borrelen met Old Amsterdam

Heerlijk intens, rijk van smaak en snel op de borreltafel: dat zijn de Old Amsterdam borrelblokjes. Ze zijn voorgesneden in kleine blokjes, die strak zijn verpakt voor een mooie presentatie. De blokjes zijn misschien nieuw, maar de smaak blijft herkenbaar Old Amsterdam, met een rijke en intense smaak.

Lees meer...

Opkikker voor flexitariërs

De kans is groot dat je parttime vegetariër ofwel flexitariër bent. Uit onderzoek blijkt dat meer dan 80% van de Nederlanders één of meer dagen per week geen vlees eet. Deze groep flexitariërs groeit nog steeds. Voor hen heeft Verstegen nu een heerlijke kruidenmix ontwikkeld waarmee je vegetarische kikkererwtenburgers maakt. Een fijne melange van koriander, gember, komijn en kardemom.

Lees meer...

Lignavita introduceert verantwoorde paprika-tapenade

Lignavita helpt je op een gezonde manier af te vallen. Omdat diëten ook lekker en gezellig mag zijn introduceert Lignavita nu een verantwoord aperitiefje: poivronade.  Deze paprika-tapenade is gemaakt van verse groenten en heerlijke kruiden. Het smaakt verrukkelijk op een toastje of als extraatje in pastagerechten.

Lees meer...

Hero toont een nieuw gezicht

De makers van cassis en jam zijn een nieuwe koers gaan varen en hebben besloten om hun verantwoordelijkheid te nemen op het gebied van eerlijke producten. Het bedrijf dat volgend jaar 100 jaar bestaat, gaat terug naar haar oorsprong en kiest voor de kracht van fruit. De verfrissende visie van Hero waarin de natuurlijke kracht van fruit de boventoon voert, komt duidelijk naar voren in haar nieuwe commercials. De commercials zijn puur en simpel. Net zoals de nieuwe producten, dus zonder onnodige toevoegingen.

Lees meer...

Nieuwe smaak van Ben & Jerry’s speciaal voor clever cookies

 
De nieuwe ijssmaak ‘Clever cookies’ ligt vanaf begin april in de schappen van de supermarkt. Naast heerlijk roomijs en chewy cookies is deze smaak speciaal ontwikkeld om de 5 winnaars te steunen van onze duurzame-ondernemerswedstrijd. Op de verpakking staat de Nederlandse winnaar Peter den Hond met zijn bedrijf FairMail. Vorig jaar won hij met zijn sociale onderneming de wedstrijd Join Our Core.

Lees meer...

Hero en de kracht van fruit

Passie voor fruit zit al bijna 100 jaar in het DNA van Hero. En dat is nu meer dan ooit te merken. De duidelijk merkbare frustratie van consumenten over verborgen gebreken in voedingsproducten is de aanleiding om een eerlijke weg in te slaan. Het eerste bewijs wordt geleverd door nieuw ontwikkelde producten van puur fruit. Zonder onnodige smaak-, kleur- en geurstoffen. Nu te vinden in de supermarkt en in out of home kanalen.

Lees meer...

Havermoutpap maakt definitief zijn comeback met Quickstart

Consumenten zijn tegenwoordig druk, tijd is schaars en een structureel eetpatroon blijkt moeilijk na te streven. In het bijzonder moet het ontbijt het vaak ontgelden, daar waar dit eetmoment juist gezien wordt als de belangrijkste start van de dag. Tegelijkertijd is de laatste jaren een steeds grotere behoefte ontstaan aan gezonde en voedzame voeding.
Quickstart Havermoutpap sluit aan bij deze ontwikkelingen met een gezond, voedzaam, smaakvol en tegelijkertijd snel en eenvoudig te bereiden ontbijt.

Lees meer...