Promotiecampagne kinderassortiment
Boeken algemeen

Bacon Hagelslag

Hagelslag is hét nummer 1 broodbeleg in Nederland. En nu is er ook een hartige versie: Bacon Hagelslag. Met hetzelfde gemak, bacon uit een pak. En zo op de boterham, over de sla, op het eitje of in de puree. Onze gedroogde Bacon Hagelslag hoeft niet gekoeld bewaard en is lang houdbaar. Wil je dit product ook in de schappen van jouw buurtsuper zien staan? Bestel dan hier als eerste een pakje Bacon Hagelslag. Als we 1000 liefhebbers hebben, kunnen we aan de hagelslag.


 

Verrassende sesamsmeersels met crunch en vruchten

Nieuw voor op de boterham: Sweet Tahini van Lima. Een heerlijke zoete pasta van gepelde, gemalen sesamzaadjes met een verrassende crunch. Doordat er ook hele sesamzaadjes in de pasta verwerkt zijn, ontstaat een spannend knispertje. Er zijn drie varianten van de tahini. Zo is er Crunchy Sweet Tahini met dadels, een variant met rozijnen en de Crunchy Tahini Natuur. Een gezond drietal, want de biologische sesampasta’s zijn een bron van eiwitten en rijk aan vezels en onverzadigde vetzuren. Brood was nog nooit zo goed belegd.

Lees meer...

Marmite campagne mikt op Nederlandse lovers & haters

You either love it or you hate it. Marmite, het merk achter de stroopachtige pasta met een ongekend sterke smaak richt haar pijlen vanaf november op de Nederlandse consument, met een actieve marketingcampagne getiteld "Je moet ervan houden". Het meest iconische merk van Engeland is al sinds de start in 1902 polariserend: men houdt er hartstochtelijk van of haat het goedje hartgrondig. Ook in Nederland huist een trouwe schare fans, maar verreweg de meeste Nederlanders hebben Marmite nog nooit geprobeerd. "Hoog tijd dat de Nederlandse smaakpapillen verrast worden met een nieuwe ervaring", stelt internationaal marketingmanager Eoin Mullen van Unilever, waartoe het merk al sinds jaar en dag behoort.

Lees meer...

Culinaire kaasbeleving in Castello pop-up store

Castello heeft op 25 oktober haar eerste pop-up store geopend. In Nederland. Het is voor ’t eerst dat een kaasmerk een dergelijk avontuur aangaat, ook wel flash-retail genoemd. Het doel van de tijdelijke belevingswinkel is om de consument te inspireren en te verrassen. Men kan er veertig soorten kaas proeven met heerlijke, bijpassende wijnen. De nieuwe formule zal in Nederland, New Babylon - Den Haag, drie maanden open zijn. De Castello pop-up store verschijnt binnenkort ook in steden als Londen, Berlijn en New York. Castello is onderdeel van Arla Foods Group.

Lees meer...

Traditionele pralinés van Marcolini in een eigentijds kleedje

Praliné is voor chocolade wat ‘het kleine zwarte jurkje’ is in de modewereld. Pierre Marcolini heeft de klassieke pralinévulling in een nieuw jasje gestopt. Maak kennis met de grote ster van de herfst/wintercollectie 2013. Met elegante texturen en originele smaken zijn de nieuwe pralinés van Pierre Marcolini dé 'must haves' van het seizoen.

Lees meer...

Lima tortillachips vanaf nu gebakken in zonnebloemolie

Salt & Pepper en Lemon & Salt, dat zijn de nieuwe, bijzondere smaken van Lima tortillachips. Krokante maïschips die lekker zijn om zo te eten of om te dippen in een sausje. Bij een nieuwe smaak past een nieuwe look en dus zijn alle varianten van Lima tortillachips in een nieuw jasje gestoken. Maar deze nieuwe smaken zijn niet het enige nieuwtje over de tortillachips van Lima, want alle smaken zijn vanaf heden gebakken in zonnebloemolie. Dat betekent dat de tortillachips rijk zijn aan onverzadigde vetzuren.

Lees meer...

Verstegen introduceert mix voor zomerfrisse, vegetarische salade

Couscous is een heerlijke basis voor een zomerfrisse maaltijdsalade. Verstegen heeft nu een fijne melange samengesteld van paprika, komijn, gember en koriander. Hiermee maak je snel een heerlijke vegetarische couscous salade. Heel geschikt voor flexitariërs, die één of meerdere dagen per week geen vlees eten. Deze groep part-time vegetariërs is enorm in opkomst en zoekt steeds naar gezonde, smaakvolle alternatieven.

Lees meer...

Premium ijs verkrijgbaar in zes nieuwe smaken

Australian, bekend van de chocolade en koffiesoorten, introduceert vanaf 5 augustus een nieuwe ijscollectie in blik. Drie frisse sorbetsmaken en drie roomijsvarianten verrijken het assortiment van Australian. Door het gebruik van uitsluitend natuurlijke ingrediënten is het ijs zacht, vol en puur van smaak. Het ijs, waar geen kunstmatige toevoegingen in zitten, wordt aangeboden in een opvallende blikverpakking welke 100% recyclebaar is. Australian richt zich op de consument met smaak, die weet wat hij wil en bewust kiest van producten van hoge kwaliteit.

Lees meer...

Het Vinkje en Trimbos Instituut presenteren Less Sugar, No Alcohol

Calorieën uit suikers dragen sterk bij aan overgewicht. Met name dranken bevatten soms ongemerkt veel suiker. Stichting Ik Kies Bewust en Trimbos Instituut maken Nederlanders de komende weken bewust van hun drankkeuzes en roepen hen op een recept te ontwerpen voor een verfrissende, alcoholvrije cocktail of zomerdrank met verse producten en een laag suikergehalte. Op 13 augustus mogen de ontwerpers hun creaties voor het oog van televisiekok Pierre Wind maken in een wedstrijd in Scheveningen. Pierre Wind komt zelf met een uniek recept voor thuisgebruik en horeca.

Lees meer...