Boeken algemeen
Promotiecampagne kinderassortiment

APPETIT: Een trendy lunchmaaltijd voor mensen met een drukke levensstijl

Colruyt Group bracht onlangs een nieuw product op de markt: Appetit, een volwaardige drinkmaaltijd op basis van haver en fruit. Voor mensen met een drukke levensstijl is het een voedzaam alternatief voor ongezonde tussendoortjes.


“Het is niet de zoveelste smoothie, proteïneshake of dieetdrank ”, zegt projectmanager Julie D’Haenens. “Appetit is een volwaardige en voedzame drinkmaaltijd, die je een verzadigd gevoel geeft.”


Appetit is ready-to-drink, je hoeft geen water of poeder meer toe te voegen, en het zit in een hersluitbaar flesje dat gemakkelijk mee te nemen is. Appetit is beschikbaar in twee smaken: framboos-bosbes en mango-passievrucht en is terug te vinden in de versafdeling van Colruyt, OKay en Spar en online via Collect&Go. De prijs per flesje: 2,49 euro.

Gat in de markt
Colruyt Group deed uitgebreid marktonderzoek en bevroeg meerdere testgroepen over hun levensstijl. “Uit de resultaten bleek dat vandaag heel wat actieve volwassenen geen tijd vinden om deftig te eten. Daardoor slaan ze vaak een maaltijd over of grijpen ze naar fast food”, zegt brand manager Sofie Priëls. “Er was echt vraag naar een oplossing die de honger op een snelle, gezonde manier stilt. Daarom ontwikkelde ons Food Innovatie-team dit product, dat ideaal is voor wie het druk heeft.”